امام هادی نقی علیه السلام

عکس تصویر حرم امام نقی قبل از تخریب

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۴۷ ب.ظ

                                موج سوم حجمه

یافاطمه الزهراشیعیان توآرام نخواهندبود


به اطلاع میرساند طی توهین بی سابقه به ساحت مقدس


حضرت امام علی النقی علیه السلام که توسط مزدور خوک


صفت انگلیسی شاهین نجفی صورت گرفته است زمانی که


اسم مقدس این امام معصوم را بانامهای نقی و امام نقی


در جست و جوگر گوگل سرچ میکنیم همراه با چهرهها و


عکسهای زننده ظاهر میشود..


توجه داشته باشید دوستانی که وب دارند پوسترهای زیبا


از امام هادی علیه السلام را با برچسب


نقی،هادی نقی ,  naghi , امام نقی , imam naghi ,


 , emam naghi


در وب خود قرار دهند تا از ادامه این حرکت زشت جلوگیری شود..



 این مطلب را گسترش دهید...!



بسم الله..

مبارزه سایبری ما در گستره گوگل در حال پیگیری است. بنابراین باید ملاک های مدنظر گوگل رو در وبلاگ هامون ترتیب اثر بدیم تا بتونیم تلاش های مبارزین رو به نتیجه مطلوب برسونیم.

اطلاعاتی که باید بدونید اینکه گوگل به طور کلی به تکراری بودن حساسه؛ و این خصلت بر این مبناست که مضمون و مطالب شخصی افراد نشر پیدا کنه و از بالا اومدن وبهایی که صرفا جنبه تبلیغاتی دارند جلوگیری بشه. بنابراین مواردی رو که باعث بشه که گوگل تصور کنه که وبلاگ شما یک وب تبلیغاتی است رو باید همواره درنظر داشت. وگرنه وب شما توسط گوگل سقوط داده میشه.

قسمت هایی که باید از تکراری بودن آنها خودداری کرد.

 1. عناوین پست ها

2. برچسب های مطالب

3. متن پست های مختلف

 

و اما توضیح این موارد به طور کامل؛

1. عناوین پست ها::

 این قسمت ها در یک وبلاگ نباید یکسان باشند. هنگام آپ مطلب باید حواسمان به این باشد که عنوانی رو تکراری وارد نکنیم. مثلا در هنگام آپ عکس؛ عنوان ها رو میتونید به این شکل درج کنید: عکس امام نقی(ع)1 , عکس امام نقی(ع)2, عکس امام نقی(ع)3,...

 

2. برچسب های مطالب::

در مبارزه ما دو اصطلاح مطرح هستش؛

ابر برچسب, زیر برچسب

ابربرچسب؛ به واژه هایی اطلاق میشود که بسیار کلی هستندو هدف اصلی ما برای مبارزه هستند. مثلا  "امام نقی" یک ابربرچسب است که ما روی آن کار میکنیم. و یک واژه ی کلی است.

زیربرچسب؛ سایر عباراتی هستند که زیر مجموعه ی ابربرچسب ها باشند, و این ابربرچسب را شامل میشوند. به طور مثال؛ زیر برچسب برای ابربرچسب امام نقی شامل چند برچسب زیر میباشد:

احکام امام نقی, آهنگ شاهین نجفی درباره امام نقی, حدیث امام نقی, زندگی نامه امام نقی, ...

یا برای ابر برچسب emam naghi از این واژه در زیر برچسب ها استفاده میکنیم:

احکامemam naghi , آهنگ شاهین نجفی درباره emam naghi ,...

 

نباید یک دسته برچسب رو بیشتر از 2.3 بار در یک وبلاگ استفاده کنیم و برای هر پست جدید, یک دسته برچسب جدید طراحی کنیم. بنابراین ازین پس باید توانایی طراحی برچسب خوب رو داشته باشیم. حالا کمی با نحوه کار آشناتون میکنم.

مثلا من در گروه 1 هستم و باید روی ابر برچسب امام نقی کار کنیم و وب خودم رو در این مورد بالا بیارم, حالا برای پست های مختلفم ب یک سری برچسب جدید احتیاج دارم. و هرچقدر بهتر بتونم زیربرچسب مناسب تهیه کنم, زودتر به هدفم میرسم.

خب زیربرچسب باید شامل ابربرچسب باشه. برای طراحی برچسب قسمت هایی از مطالب مبارزه مثلا آپ حدیث, زندگی نامه, انجمن گفتگو راحت میشه زیربرچسب طراحی کرد چون یک موضوع خاصه مثلا من یک حدیث از امام نقی(ع) درباره به طورمثال حجاب آپ میکنم. زیر برچسب های من؛

حدیث امام نقی, سخنی از امام نقی, گفتار امام نقی, حجاب از دیدگاه امام نقی, دیدگاه امام نقی نسبت به حجاب, ...

اما درمورد زیربرچسب های عکس هایی که آپ میکنیم؛ چون موضوع خیلی خاص نیست, میتونید از برچسب های متفرقه استفاده کنید یعنی حتی اگر به عکس هم مربوط نباشد, مهم نیست. موضوع بااهمیت اینه که واژه هایی(زیربرچسب) که دارای کلمه مثلا امام نقی هستند در گوگل مطرح شوند و بالا بیایند. مهم ابربرچسب امام نقی است و اینکه این واژه در همه زیر برچسب ها باشد.

** نکته مهم:: در گروه بندی که در پست تغییر موقعیت توضیح دادم, طبق دسته بندی های انجام شده گروه به 10 دسته تقسیم میشه و تقسیم مسئولیت های مختلفی که شرح دادم؛ نکته اینجاست که تکراری بودن زیر برچسب فقط در یک وبلاگ باعث سقوط اون میشه و در وبلاگ های مختلف تکراری بودن تاثیری نداره. بنابراین هر عضو برچسب هایی رو که هر دوسه روز یکبار طراحی میکنه رو به سرگروه دسته خودش ارائه میده و سرگروه زیر برچسب های اعضای خودش رو در وبلاگش میذاره تا سایر اعضا بتونن از زیر برچسب های هم استفاده کنند.

 

و اما دوستان مبارز باید در وبلاگهاشون یک سری اصلاحات رو انجام بدند که البته خود بنده هم اگر در وبلاگ دقت بفرمایید وبم رو اصلاح کردم.

چون عنوان وبلاگ ها و برچسب ها نباید یکسان باشه.

1. تمام پست های قبلی تون رو به جز اونهایی که مطلب درش نوشته اید (منظور پست هایی است که متن آپ کردید)و همینطور پست هایی که نظر دارند, بقیه رو حذف کنید.. البته فقط پست هایی که دراین 2.3 ماهه اخیر برای مبارزه آپ کردید رو چک بفرمایید چون قبل از این تاریخ برچسب هاش درست هست و نیاز به اصلاح نداره..

2. به عناوین پست هایی که عکس آپ کردید دراونها دقت کنید و درصورتی که یکسان هستند اونها رو اصلاح کنید. مثلا میتونید شماره گذاری کنید.. امام نقی1 , امام نقی2 و ...

3. بعد از حذف کردن پست های اضافه, برچسب های پست های باقی مونده رو تنوع بدید. به طوری که بیشتر از 2و3 تا پست برچسب یکسان نداشته باشند. 

من برای تنوع پست های قبلی م و اینکه وبلاگم از لیست وبهای تبلیغی خارج بشه.. برای پست هایی که بعد از حذف باقی موندند یک عدد از برچسب های قدیمی استفاده کردم..


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی