امام هادی نقی علیه السلام

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است


 
امام صادق علیه السلام :

هنگامى که بنده مومنى عمل نیکى انجام دهد، خداوند در مقابل هر کار نیکى ، هفتصد برابر به او پاداش ‍ میدهد، خداوند نیز در این آیه ...یُضَاعِفُ لِمَنْ یَشَاءُ... (بقره) و خداوند براى هر کسى که بخواهد چندین برابر نماید. ،همین مطلب را مى فرمایند.

----------------------

۰ نظر ۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۵۷
پروانه


لطفا خدمات دولت تدبیر وامید را بازنشر فرمایید ونسبت به مسائل روز بی تفاوت نباشید که خنجر استکبار وحدت را نشانه رفته  از اطلاع رسانی شما کمال تشکر رو دارم 
http://www.uploadax.com/images/28294538355023372353.jpg
اما این خاندان انحرافی با تمام توان خود در تلاش هستند تا شیعه با شیعه و شیعه و سنی را به جان هم بیاندازند که قطعا این افکار انحرافی اهداف دشمنان اسلام را به ثمر می نشاند.

   



اعطاء مجوز برای عرضه کتاب های" فرقه انحرافی شیرازی ها" با محوریت موضوع اسلام و سیاست آنهم با نگاه غلط خاندان شیرازی ها که با هدف گسترش اعتقادات انحرافی و بدعت های دینی به فعالیت می پردازد در نمایشگاهی که مسلمانان سایر کشورها در آن حضور پیدا می کنند جای تاسف و تامل فراوان دارد.
حضور مرکز نشر فرقه انحرافی شیرازی در نمایشگاه کتاب تهران!
به گزارش جهان، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور " حجت الاسلام روحانی ریاست جمهوری" و جمع کثیری از ناشران داخلی و خارجی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی و دسترسی جامع به تازه های نشر به منظور بلوغ و تکامل مخاطبین آغاز به کار کرد.

نمایشگاه کتاب امسال با حرف و حدیث های بسیاری در خصوص ممنوعیت حضور ناشرین بد سابقه که پیش تر آثار ضداخلاقی فراوانی را منتشر نموده اند همراه بود که علی رغم عدم حضور این ناشران با خبر شدیم که انتشارات صادق شیرازی که در سال های گذشته با ترویج اندیشه های انحرافیشان ضربات بزرگی به جهان اسلام وارد ساختند در این نمایشگاه حضور یافته است.

اعطاء مجوز برای عرضه کتاب های فرقه انحرافی شیرازی ها با محوریت موضوع اسلام و سیاست آنهم با گاه غلط خاندان شیرازی ها که با هدف گسترش اعتقادات انحرافی و بدعت های دینی به فعالیت می پردازد در نمایشگاهی که مسلمانان سایر کشورها در آن حضور پیدا می کنند جای تاسف و تامل فراوان دارد.

آنطور که 598 گزارش داده، سید صادق شیرازی که این جریان انحرافی را هدایت می کند علاوه بر گرفتن مواضع تند علیه انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب با اندیشه های افراطی و فتاوای انحرافی چهره شیعیان در جهان را مخدوش کرد و باعث اختلاف بین شیعه و سنی گردید .

در شرایطی که همه علما اسلامی بارها بر وحدت مسلمانان تاکید کرده و هرگونه اقدام تفرقه آمیز را حرام اعلام کرده اند اما این خاندان انحرافی با تمام توان خود در تلاش هستند تا شیعه با شیعه و شیعه و سنی را به جان هم بیاندازند که قطعا این افکار انحرافی اهداف دشمنان اسلام را به ثمر می نشاند. صادق شیرازی که هم اکنون در قم به سر می برد با راه اندازی چندین شبکه ماهواره ای افکار و نقشه های خود را اجرایی می سازد .

حضور آزادانه جریانی که از سوی آمریکا با هدف ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و نشان دادن چهره غلط از جریان تشیع در جهان هدایت می شود و در کارنامه خود فعالیت علیه انقلاب اسلامی و توهین به رهبری نظام را دارد در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب بی شک نقطه سیاهی در نمایشگاه کتاب امسال می باشد.

http://axgig.com/images/00483381610737286759.jpg


لازم به ذکر است جریان انحرافی شیرازی ها که توسط سید صادق شیرازی هدایت می شود به فعالیت های تفرقه آمیز خود و سیاست اهانت به رهبری نظام در ماه های اخیر به شدت افزوده به طوری که حتی "سید حسن نصرالله "با فرستادن هیئتی به قم از استاندار قم خواستار کنترل فعالیت ها و شبکه های تحت حمایت شیرازی شده بود.

۰ نظر ۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۰۰
پروانه


خبرگزاری فارس: فروش کتاب شاعر خواننده مرتد/ وظیفه فرعی کمیته تشریفات در افتتاحیه/ اجاره ۳ میلیاردی مصلا

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از فارس، فروش اشعار و کتاب‌های شاهین نجفی خواننده هتاک به امام هادی(ع) در غرفه آلمان  نمایشگاه ادامه دارد.

"خدمات دولت تدبیر و امید به اسلام"

۰ نظر ۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۵۸
پروانه

۰ نظر ۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۰۹
پروانه